dinsdag 1 januari 2013

~ Gift Box ~

Geplaatst door Nicole Verkooijen op dinsdag, januari 01, 2013
Hoi Dames
Gelukkig nieuwjaar !!!
Gisteren ben ik bezog geweest met de Online Lessen voor de Silhouette Cameo. Een aantal dames die deelnemen hadden mij gevraagd naar een leuk project om te maken met de Silhouette. Nou, voor de dames die deelnemen aan les 11-20...Dit Kado Doosje gaan we maken :-)) Ik heb de Doilys met de Silhouette gesneden en de overige "onderdelen" zelf bedacht en uitgewerkt. Dus het is geen item dat je in de online store kan vinden. 
Het voornaamste was dat ik stevige opstaande rande wilde hebben. Vaak bestaad dit maar uit 1 laagje en dat maakt het doosje zo teer. Maar ik heb er iets op gevonden. Zo worden de rande mooi stevig en past de deksel perfect op het doosje. 
Het papier wat ik gebruikt heb ik Wit en craft cardsstock, design papier van My minds eye. Het lint is uit eigen voorraad ( May Arts ) en het sleutelgat is van Melissa Frances. De tag is van Magnolia en de tekst van Whimpsy Stamps ( alles komt bij doeading vandaan ) 
De swirl is van MFT.De vlinder en blaadjes zijn gemaakt met een stans van Cheery Lynn Design. De afbeelding is van Lilly Of the Valley. Ik ben benieuwd naar jullie reacties ;-) Fijne dag gewenst !!
handtekening

31 reacties:

Rachel on 1 januari 2013 13:33 zei

Wat een prachtig doosje!!
De beste wensen voor 2013, liefs Rachel

Erica ♥ on 1 januari 2013 13:36 zei

Wat een super creatie, daar zal wat
tijd in zitten zeg, wat prachtig
Nicole ! Toppertje :)

Een heel creatief jaar gewenst :)
Lieve groetjes van Erica ☼

Monique - Mienokje on 1 januari 2013 13:41 zei

Oh ik kijk zo uit naar de volgende les! ;-)
Groetjes, Mienokje

jolanda on 1 januari 2013 14:05 zei

prachtig doosje.
de beste wensen

snappy scrappy on 1 januari 2013 15:59 zei

Gorgeous little box...Love it!! Lee-Ann :)

Ida on 1 januari 2013 16:36 zei

Op facebook al gezien......zo waanzinnig mooi! En heerlijk dat deze in de silhouette lessen wordt behandeld. Ik kan niet wachten !
Liefs Ida

Anna on 1 januari 2013 17:20 zei

What a beautiful gift box. Love how you have decorated the box with
the ribbon and the keyhole :) so cute.
And the top of the box is realy lovely, the image is som sweete and beautiful coloured.
Hugs

Frea on 1 januari 2013 18:53 zei

Wat een schattig doosje Nicole! En nu ik er toch ben, kan ik je mooi even een heel gelukkig 2013 wensen. Alle goed! Groetjes Frea

Jeannette on 1 januari 2013 19:10 zei

allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar voor jou en Ben Nicole en dan wat het doosje betreft; wat een supercreatie heb je ons weer voorgeschoteld, echt mooi, je bent het nieuwe jaar weer goed van start gegaan, groetjes Jeannette

Wil on 1 januari 2013 21:53 zei

De beste wensen Nicole! En wat is dat doosje prachtig!

groetjes, Wil

Katja on 1 januari 2013 22:25 zei

Happy creative 2013.
Love your dinky box and it looks great with the little lock and the nice flowers.
Hugs Katja

Angelique on 1 januari 2013 22:34 zei

De beste wensen! Het doosje is echt geweldig! Heel leuk gedaan!
Liefs Angelique

Margo on 1 januari 2013 23:21 zei

Jullie ook de beste wensen en al het goede voor 2013.Mooi doosje heb je gemaakt jammer dat ik niet zo"n app. heb anders had ik wel mee gedaan.groetjes Margo.

roelie on 2 januari 2013 00:10 zei

wauw wat een prachtig doosje nicole

dat geel met aqarel en geel heel mooi

gr roelie

rian on 2 januari 2013 05:59 zei

hey nicole,
nou dat is toevallig ik was ook met zo'n doosje bezig, voor mijn vader zijn verjaardag a.s zondag maar de jouwe is mooier , heel mooi zelf de mijne ligt nl. al in de prullenbak, want idd de zijkant past niet mooi en ik had het al dubbel gedaan,dus bij deze laat je les maar komen.
ik vindt hem nl. geweldig

groetjes rian

mandy on 2 januari 2013 08:52 zei

wat een scaht van een doosje.
ik wilde je nog gelukkig nieuwjaar wensen hoop dat je nog veel mooie kaarten blijft maken.
groetjes mandy

Helen on 2 januari 2013 14:20 zei

This is so pretty! Love the delicate colours!
Helen x

Jacomijn on 2 januari 2013 16:04 zei

Prachtig zeg!
Wat een mooi vooruitzicht voor de Cameo dames ;-)
Het plaatje is ook weer schitterend ingekleurd!
En voor jou en Ben nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
Groetjes Jacomijn

Marlies on 2 januari 2013 16:59 zei

Lieve Nicole, op de eerste plaats een heel gelukkig, gezond en creatief 2013 gewenst. Wat ben ik blij dat we je gevraagd hebben om een project en dat je er zoiets moois van gemaakt hebt.... Ik kijk er naar uit om dat te leren. En geweldig dat je nu ook andere creaties maakt dan kaarten. Zo zien al je volgers hoe talentvol je ├ęcht bent!!! Liefs, Marlies

made by ineke on 2 januari 2013 17:50 zei

schitterend
gr ineke

Cobie on 2 januari 2013 19:20 zei

Oooohh... wat een Schitterende creatie heb je gemaakt!
TOP!

Groetjes Cobie

KarinsArtScrap on 2 januari 2013 19:31 zei

dit is gaaf gedaan Nicole een prachtige doos en heel mooi bewerkt.

groetjes karin

Karin Schuring on 2 januari 2013 21:02 zei

Super schattig doosje Nicole! Een hele mooie uitdaging om het ook eens te proberen hihihi!
Lieve groet, Karin
Ps. Bedankt voor je lieve reactie ;p
X

Sonia on 4 januari 2013 00:08 zei

Fabulous creation Nicole:) Adorable image and gorgeous details:)
Sonia

Wendy L on 4 januari 2013 10:14 zei

So sorry about your news, I feel for you. Blogging should take backstage at this time in your life. Hugs. xxx

Tamara on 4 januari 2013 17:12 zei

Oooh wat een lief doosje! Leuk!! Xx Tamara

Sandra on 4 januari 2013 20:32 zei

erg leuk geworden
gr sandra

Jennifer on 6 januari 2013 03:39 zei

Such a delicately beautiful box you've created! I love the little girl and how you've coloured her! Wonderful flowers and tag!

sammiej on 7 januari 2013 15:14 zei

wat een snoepie!!!!!!!!!!!
echt lief!


kiss sammiej

Malika on 10 januari 2013 14:55 zei

wat een supercreatie zeg nicole
liefs malika

majo on 13 januari 2013 13:07 zei

Leuk om hem af te zien hihi. Deze heb je als voorbeeld gebruikt in die super online workshop, toch ???. xx Majo

 

Nicole's stamp addiction Copyright © 2013 Nicole's Stamp Addiction is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates