zondag 2 december 2012

Wishing you happiness

Geplaatst door Nicole Verkooijen op zondag, december 02, 2012
Hoi Dames
Vandaag heb ik weer even lekker een kaartje gemaakt ( tussen het kalender maken door ) Moet me nog even beraden over de maand Maart. Maar jullie tips en suggesties werken wel, de raderen draaien ;-) LOL Vandaag dus een kaartje met een afdrukje van LOTV. Dankjewel Rian voor het mooie afdrukje !! 
Het papier is van My Minds Eye en de tekst is ook van LOTV. Ook heb ik dit keer eens gebruik gemaakt van mijn houte swirls die ik al jaren heb liggen. Ze zijn meen ik van Kaiser Craft.... Heb de verpakking niet meer dus het is even een gokje. 
Het lintje is samengesteld uit 2 lintjes. Ik heb het blauw/groene lintje voorzien van lijm met een lijmroller, en daarna het kante lintje eroverheen gelegd. En beide heb ik dan gestrikt om de kaart en met een kartelschaar de eindstukjes afgeknipt. Ach, is weer eens wat anders als gewoon recht ;-) 
Nou, deze krullebol wenst jullie allemaal een hele fijne zondag en nog bedankt voor jullie leuke reacties op mijn nieuwe kapsel hihihi....
handtekening

27 reacties:

KarinsArtScrap on 2 december 2012 15:20 zei

prachtig kaartje Nicole, heel mooi gemaakt.

groetjes karin

Veerle on 2 december 2012 15:26 zei

leuke kaart weer zeg! en die LOTV stempeltjes zijn zo cute hé, heb er ook een paar liggen, ze wachten nog op hun eerste inkt....shame on me....

groetjes,
aai voor Pebbles,
Veerle

elly on 2 december 2012 15:42 zei

wouwww , wat een gaaf kaartje heb je weer gemaakt
helemaal geweldig. ben er best wel een beetje jaloers op hoor. hahahaha
en je kalender is helemaal top
wat mooi gemaakt ...zeg
groetjes elly XX

snappy scrappy on 2 december 2012 15:50 zei

This is beyond gorgeous...wow! Lee-Ann :)

Jacomijn on 2 december 2012 15:53 zei

Hey Krullebol,

T'is weer een beauty! Dat lint+kant viel me gelijk op! Ziet er prachtig uit zo! Mooie details!
Groetjes Jacomijn

Wil on 2 december 2012 16:24 zei

Och wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt Nicole. Leuk zoals je die roosjes op de swirl hebt geplakt.

groetjes, Wil

Ida on 2 december 2012 16:29 zei

Oooohhh wat een lieffie weer.....leuke frisse kleurtjes en de bloemen natuurlijk!
Liefs ida

Thea on 2 december 2012 16:42 zei

Wat een prachtige kaart Nicole! Een heel lief afdrukje ook. Ben eens even door je blogpostjes gelopen, leuke krullen hoor ;-) maar de kalender vind ik helemaal top! Heb je geen papieren bloembollen voor de maand maart? Hi hi.

Liefs Thea

Marlies on 2 december 2012 17:52 zei

Geweldig mooi kaartje Nicole! Fijne zondag, liefs, Marlies

Sandra on 2 december 2012 19:18 zei

leif kaartje mooie kleuren
gr sandra

Pouwla on 2 december 2012 19:20 zei

Heel mooi kaartje Nicole!
Leuke frisse kleurtjes heb je gebruikt!
Groetjes Pouwla.

Richtsje on 2 december 2012 19:29 zei

Je inspiratie is weer terug!! Heeft de kapper toch zijn werk gedaan... Het is een supermooie kaart met een hééééél lief meisje!
Prachtig gecombineerd en weer zoveel leuke bloemen, echt een topper!

Groetjes Richtje

rian on 2 december 2012 20:08 zei

hey nicole,
wat is ie weer lief , 't is weer een super kaartje, enne geen dank hoor voor de afdrukjes groetjes rian

GerJanne on 2 december 2012 20:14 zei

Oh wat prachtig Nicole! Lieve kleurtjes!
GerJanne

Linda van der Velden on 2 december 2012 20:19 zei

Heel gaaf kaartje! Mooie kleuren :)

Margo on 2 december 2012 20:21 zei

Heel mooi kaartje Nicole.Mooie bloementoef.groetjes Margo.

anita kooy on 2 december 2012 20:37 zei

Hoi. Nicole..

Wat een leuk kaartje weer...
Maar ik heb ook nagedacht over je maart kalender..als ik aan maart denk denk ik aan lammetjes,jonge geitjes,bloembollen...
Weet niet of je daar wat aan heb ..

Groetjes Anita

Cobie on 2 december 2012 21:15 zei

Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt Nicole!

Groetjes Cobie

Miranda on 2 december 2012 21:23 zei

Heel mooi kaartje. Prachtig ingekleurd ook weer, het pakje komt zo mooi uit. De blauwe kleur om het plaatje heen vind ik ook helemaal gaaf.

Marie-Anne on 2 december 2012 23:07 zei

Wat een mooie kaart.

Marie-Anne

jolanda on 3 december 2012 09:38 zei

mooi kaartje

Leny Hempen on 3 december 2012 14:41 zei

Prachtig mooi kaartje Nicole.
Echt schitterend.
Super mooi die kleuren.

Gr Leny Hempen

Crea Astrid on 3 december 2012 16:19 zei

Wat een plaatje heb je weer gemaakt. Zo'n lief afdrukje ook. Mooie kleuren heb je ook weer gebruikt.

Groetjes Astrid.

roelie on 3 december 2012 17:04 zei

een mooi kaartje weer nicole

met dit lieve meisje prachtige bloemepartij er weer bij

een toppertje dus

gr roelie

Wlla on 5 december 2012 13:10 zei

Que trabalho maravilhosa !Aaaaaamo o seus cartões... Parabéns, que Deus te ilumine sempre. Feliz Natal!!!

Wlla on 5 december 2012 13:10 zei

Que trabalho maravilhosa !Aaaaaamo o seus cartões... Parabéns, que Deus te ilumine sempre. Feliz Natal!!!

ellyscard creatief on 5 december 2012 17:52 zei

Prachtige cadeau doosje.
Gr Elly

 

Nicole's stamp addiction Copyright © 2013 Nicole's Stamp Addiction is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates