donderdag 13 december 2012

Wat ik je graag wil zeggen ...

Geplaatst door Nicole Verkooijen op donderdag, december 13, 2012
Hoi Dames
Allereerst heel erg bedankt voor al jullie geweldige reacties en tips op de maand Maart en voor de maand April. Er zitten een paar tips tussen waar ik wel wat mee kan :-) ( ik broed er even op door hahaha maar gaat helemaal goed komen ) Vandaag heb ik weer een kaartje gemaakt en ook deze is voor een bijzondere dame. Ik zeg even niet wie want dat verpest de verrassing. 
Het afdrukje is van Lilly of the Valley en ook deze heb ik wederom van Rian gekregen. Ze heeft echt een gigantische stapel voor me gemaakt, dus ik vermoed dat jullie de komende weken nog wel meer LOTV stempels op mijn kaarten gaan zien. Het design papier is van My Minds Eye : Quilting Bee. Het is een ietsjes stoerder design papier, maar vind hem wel erg mooi qua kleuren. 
De tekst stempel is uit mijn laatste nieuwe set en deze kan je hier vinden. De bloemen zijn weer van wild orchid crafts en het lint is van Marianne Design. Ik heb eerst een breed wit lint aangebracht en daarover het kante lint, en dat uiteindelijk gestrikt. De blaadjes zijn gemaakt met een stans van Cheery Lynn design. En deze heb ik ooit gekocht bij doeading in spijkenisse.
Per email krijg ik veel vragen over het kleuren van dieptes in mijn afbeeldingen. Nou bij deze ga ik jullie beloven, deze week een filmpje te maken waarin ik die techniek laat zien, althans hoe ik dat doe. Dus hou mijn youtube kanaal in de gaten, en als je al geabonneerd bent, krijg je van zelf een mailtje als hij online staat. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en wederom mijn grote dank voor jullie bezoek aan mijn blog !!
handtekening

18 reacties:

rian on 13 december 2012 10:22 zei

wauw nicole deze is weer geweldig , en ja ik weet het ik heb erg veel lotv stempels dat is gewoon een tik van me ik vindt ze zoooooooooooo leuk.

groetjes rian

Thea on 13 december 2012 11:20 zei

Een prachtige kaart weer Nicole met ontzettend veel leuke details om te bewonderen!

Liefs Thea

Karin on 13 december 2012 11:39 zei

Prachtig kaartje Nicole

Groetjes karin xx

elly on 13 december 2012 12:07 zei

wouwww hij is SCHITTEREND, echt heel mooi gemaakt.
hoe verzin je steeds maar weer van die mooie kaarten, ik ben wel eens helemaal leeg
XXX elly

Marlies on 13 december 2012 12:10 zei

Het is weer een beauty Nicole, erg mooi gekleurd en afgewerkt! Liefs, Marlies

Sandra Lemmens on 13 december 2012 13:05 zei

Erg leuk Nicole! Toch weer een hoop strikjes en bloemetjes, maar het maakt de boel wel vrolijk zo. Is gewoon jouw stijl.
Groetjes Sandra.

jolanda on 13 december 2012 14:03 zei

mooie kaart

Margo on 13 december 2012 15:03 zei

Heel mooi kaartje zal de ontvanger wel blij mee zijn.groetjes Margo.

Leny Hempen on 13 december 2012 15:08 zei

Ja wat Ik Jouw graag zou willen zeggen Nicole.
Dat is dat Je kaartje weer een schatje is.
Echt super lief.
Het is echt weer een kaartje ala Nicole.

Gr Leny Hempen

corryskaart on 13 december 2012 19:06 zei

hoi nicole
wat een grappig en mooie kaart hier gaat de ontvangster zeker bij glimlachen!!
groetjes van corry

KarinsArtScrap on 13 december 2012 19:49 zei

het is weer een plaatje Nicole, heel mooi.

groetjes karin

Joke on 13 december 2012 20:10 zei

Wat een enig kaartje lekker fris van kleur en prachtig ingekleurd.
groetjes Joke

roelie on 15 december 2012 02:40 zei

hij is weer super nicole

alles weer heel mooi bij elkaar

met dit schatigge stempeltje er bij en de bloemen ook weer mooi ingekleurd

gr roelie

Crea Astrid on 15 december 2012 10:39 zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Lief is die stempel ook. Je boft maar met Rian.

Groetjes Astrid.

CĂ©line on 15 december 2012 11:59 zei

Vind hem erg mooi! Mooie warme kleuren en wat mij betreft mag je deze kleuren zeker vaker gebruiken. Gaat je goed af!
Groetjes!

Sandra on 15 december 2012 18:43 zei

wat een lieverdje
gr sandra

anita01 on 21 december 2012 01:47 zei

Geweldig mooi hoor Nicole,

Warme groetjes,
Anita en heerlijke feestdagen he;o)

sammiej on 27 december 2012 16:12 zei

wat lief!!!

al die verschillende patronen van het papier is echt gaaf!!

kiss sammiej

 

Nicole's stamp addiction Copyright © 2013 Nicole's Stamp Addiction is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates