dinsdag 18 december 2012

Voor Mama

Geplaatst door Nicole Verkooijen op dinsdag, december 18, 2012
Hoi Dames
Zo als jullie weten post ik met grote regelmaat een kaartje, en soms krijg ik dan van mijn moeder een email met de vraag of ik hem niet naar haar wil sturen. Mama, Deze is dus speciaal voor jou :-) Ik had in eerste instansie een foto van de kaart gemaakt met mijn mobiele telefoon ( bij daglicht ) en dan zie je pas hoe verschillend de kaart overkomt tenopzichte van, gefotografeerd in mijn fototent. 
De kleuren lijken wat bleker. Dus ik ga eens even kijken hoe ik dat ga oplossen want ik vind ze met mijn mobiel mooier als die gemaakt in mijn fototent. Maar dat even ter zijde : Het papier is een mix van my minds eye en Basic Grey. 
De tekst stempel is van lotv en deze had ik al heel lang liggen maar nog nooit gebruikt, dus daar moest maar eens verandering in komen. Het lint is van Bazzill Basics en de chipboard letters zijn van Maya Road. Deze heb ik met een cats eye voorzien van wat kleur en daarna opgeplakt. 
Ook dit zijn weer kleuren die ik niet zo vaak gebruik op kaarten, geel en zwart als hoofdkleur. Ook heb ik dit keer mijn stickles weer eens van stal gehaald en op bepaalde plaatsen wat glittering aan gegeven. Ik ben benieuwd hoe jullie mijn nieuwste kaartje vinden :-) Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en hou mijn blog in de gaten want er zit weer een hele gave candy aan te komen !!
handtekening

30 reacties:

Sandra on 18 december 2012 08:24 zei

erg leuk kaartje, hier zal je moeder best blij mee zijn
gr sandra

rian on 18 december 2012 08:26 zei

hey nicole,

je moeder zal er blij mee zijn, hij is echt heel erg leuk.
ook de kleuren combi vindt ik te gek.

groetjes rian

Karin on 18 december 2012 08:43 zei

Wat een mooie kaart weer Nicole! Je moeder gaat hier vast en zeker heel blij mee zijn!

Groetjes karin xx

debby4000 on 18 december 2012 09:03 zei

Love your gorgeous cute card.
luv
Debby

jolanda on 18 december 2012 09:39 zei

mooi kaartje

Creahannie on 18 december 2012 09:44 zei

Wat een leuke en mooie kaart Nicole!!Daar zal je ma blij mee zijn!!
Gr Hannie

diana on 18 december 2012 09:47 zei

je moeder boft maar weer met zo''n mooie kaart.

fijne dag

Pouwla on 18 december 2012 10:06 zei

Hoi Nicole,

wat een leuk kaartje! Hier zal je moeder wel mee in haar nopjes zijn!
En ja, om je foto goed erop te krijgen is best lastig. Ik vind ze in de tent ook wat bleek, hihi, en ben zelf ook nog aan het uitproberen.
Groetjes Pouwla.

elly on 18 december 2012 11:27 zei

wouwww wat een gaaf kaartje heb je voor ons mam gemaakt ( hihi)
erg mooi hoor
daar zal ze zeker blij mee zijn XXXXXX elly

Richtsje on 18 december 2012 11:29 zei

Hier zal je moeder wel heel blij mee zijn Nicole! En hij ziet er weer onwijs gaaf uit! Supermooi deze ode aan je moeder!

Groetjes Richtje

Ellen on 18 december 2012 12:41 zei

Heel mooi gedaan Nicole!
Liefs, Ellen

Crea Astrid on 18 december 2012 13:05 zei

Wat een lief en schattig kaartje heb je gemaakt. Vind deze kleuren erg mooi en het papier ook. Je moeder zal vast erg blij zijn met deze kaart.

Groetjes Astrid.

Jeannette on 18 december 2012 13:10 zei

hoi Nicole, wat een lief kaartje voor je moes en de kleuren zijn ook echt vrolijk. En wat maak je het weer spannend voor ons, natuurlijk houd ik je blog in de gaten, je staat in de sidebar, dus niet te missen haha, fijne dag en groetjes Jeannette

Ghea on 18 december 2012 14:52 zei

Wat een prachtig kaartje Nicole I LOVE IT.....
Liefs Ghea

snappy scrappy on 18 december 2012 15:04 zei

Beautiful! Lee-Ann :)

Margo on 18 december 2012 15:39 zei

Mooie kaart heb je voor je moeder gemaakt daar zal ze wel blij mee zijn geweest.En de foto met je mobiel is inderdaad warmere kleuren dan in je fototent.Ik heb laatst ook zo'n tent gekocht maar ik zie bij jou de achtergrond wit is bij mij is die blauw of grijs en toch gekocht bij de xenos dat had ik eens in jou berichtjes gelezen of heb jij de binnenvoering eruit gehaald?groetjes Margo.

Marlies on 18 december 2012 15:52 zei

Nicole, wat een geweldige kaart is dit!! Supermooi gekleurd en superlief dat je deze speciaal voor je lieve moesje maakt. Je hebt je goede daad voor vandaag weer gedaan en iemand heel erg blij gemaakt!! Liefs, Marlies

Leny Hempen on 18 december 2012 16:19 zei

Wat een schatje Nicole.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

lucia Blokland on 18 december 2012 17:34 zei

Ik zou heel blij worden als moeder om zo'n lief kaartje te krijgen, Heel mooi!!!!

Groetjes Lucia

Marie-Anne on 18 december 2012 19:28 zei

Wat een leuk kaartje.

Wat ik meestal doe als ik de foto gemaakt heb in mijn foto tent is de witbalans aanpassen van mijn foto. Ik selecteer in Photoshop de optie Afbeelding, Aanpassen en Niveaus. Daar kies ik het pipetje om een monster van een wit punt te nemen (bij mij het meest rechtse pipetje) en selecteer daarmee een stukje wit van mijn fototent. De kleuren worden hier bij mij een stuk mooier van. Het is soms even kijken welke het mooiste is en het meeste op de kaart zelf lijkt, maar het helpt vaak veel. Wie weet helpt het bij jou ook als je het in een foto programma kunt doen. De beschrijving is zoals het op mijn Mac gaat, weet niet of alles precies hetzelfde gaat op een PC.

Groetjes,

Marie-Anne

Thea on 18 december 2012 19:46 zei

Wat een verschil inderdaad de foto's. De bovenste komt inderdaad veel "echter" over. Een prachtige kaart voor je moeder, heeft ze wel verdiend. Hoe gaat het met haar?

Liefs Thea

Marijke en Chantal on 18 december 2012 20:53 zei

Wat een lief, vrolijk en kleurrijk kaartje is dit weer Nicole. Blijft moeilijk om een kaartje mooi op de fot te zetten en dat de kleuren goed overkomen.
Groetjes, marijke

Cobie on 18 december 2012 22:33 zei

Dit is weer een schitterende kaart Nicole.
Ik vind het ook altijd weer moeilijk om een mooie foto te maken, daarom maak ik van 1 kaart vele foto's en daaruit kies ik dan de beste en dan nog moet het nog wel eens opnieuw.

Groetjes Cobie

Joke on 18 december 2012 23:10 zei

Prachtig kaartje Nicole leuke kleuren gebruikt .
Hier zal je moeder wel blij mee zijn.
groetjes Joke

Ida on 19 december 2012 20:53 zei

Prachtig kaartje Nicole!

roelie on 20 december 2012 00:02 zei

heel mooi kaartje nicole

en je moeder zal het koesteren

mooie kleuren zo bij elkaar leuke tekst en stempel

gr roelie

Jennifer on 23 december 2012 20:27 zei

She's so very sweet and I love the stitched detail around the image and the wonderful layers and sentiment you used!

sammiej on 27 december 2012 16:10 zei

oh wauw!!!!
echt gaaf! super kaartje!!!!
heel mooi!!!

kiss sammiej

Malika on 28 december 2012 15:33 zei

wat een schattig kaartje zeg Nicole.
je moeder zal het reuze leuk vinden
liefs malika

Devlin on 28 december 2012 23:04 zei

Mooi!!
Maar kun je niet es met de witbalans op je camera gaan frutselen dan? Zit op de meeste camera's wel en die kun je op allerlei standen zetten, maar vaak ook nog zelf instellen door een meting te doen. Moet je maar ff uit gaan vogelen en de beste uitkiezen. Succes!

 

Nicole's stamp addiction Copyright © 2013 Nicole's Stamp Addiction is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates