vrijdag 7 december 2012

Merry Christmas... From us to you !

Geplaatst door Nicole Verkooijen op vrijdag, december 07, 2012
Hoi Dames
Eerlijk gezegt was ik een beetje te laat met het maken van mijn DT kaart voor The ribbon Girl. Ik schaam me diep !! Maar ik heb er dit keer eentje gemaakt zonder lint en bloemen. Was best wel een uitdaging die ik me zelf stelde hihihi...Jullie weten tenslotte hoe gek ik ben op lintjes en bloemen ;-) 
Wat heb ik dan wel gebruikt, nou The Ribbon girl stuurde me Glossy Accents en soort jutte draad, ik vind dat erg mooi, en daarom heb ik het meerdere malen om de kaart gewikkelt en na het strikken een druppel glossy accents onder de strik en het knoopje gedaan en daardoor blijft het perfect zitten.
De uitdaging bij The Ribbon Girl op het blog is, maak een kerstkaart in de kleuren rood en groen. En vind je het leuk om een heel gaaf pakket lintjes en toebehoren te winnen, zorg dan dat jou creaties snel toegevoegd word aan deze challenge.
Lieve mnensen ik wens iedereen een geweldig en sneeuwwit weekend toe !!
handtekening

41 reacties:

Pouwla on 7 december 2012 14:10 zei

Wauw Nicole!!! Wat een te gek kaartje heb je gemaakt zeg! Ik vind 'm helemaal super! En dan ook vooral hoe je de tekst hebt gebruikt op de kaart. Uhh heb je m'n adres nog? Hihi.

Lieve groetjes Pouwla.

snappy scrappy on 7 december 2012 14:12 zei

So pretty...love it! Lee-Ann :)

san on 7 december 2012 14:12 zei

LEUK!!!!!!

Joke on 7 december 2012 14:14 zei

Ontzettend mooi Nicole.Prachtig deze beertjes.Fijne dag verder.Joke

ellyscard creatief on 7 december 2012 14:41 zei

Erg mooi kaartje .Gr Elly

Richtsje on 7 december 2012 14:42 zei

Een heel mooi kerstkaartje, zo lief met deze knuffelige beertjes!
Warme kljes en mooie details, super hoor!

Groetjes Richtje

Ghea on 7 december 2012 14:47 zei

Je ziet het Nicole zonder lintjes en bloemen kan jij dus ook een hele mooie kaart maken I LOVE IT
Liefs Ghea

*~Patries~* on 7 december 2012 14:50 zei

heel leuk gedaan zeg

Veel liefs,
Patricia

rian on 7 december 2012 15:14 zei

ohhhh nicole,
wat een mooie kaart zo met de beertjes en de sterrenrand aan de zijkant echt super.

groetjes rian enne ook een fijn weekend

Rachel on 7 december 2012 15:23 zei

Prachtig kaartje Nicole.....vind de beertjes erg leuk!!!
liefs Rachel

Lena on 7 december 2012 15:34 zei

Perfect!! Hugs and much love, Nicole.
Lena

made by ineke on 7 december 2012 15:36 zei

helemaal supers!
wat wat een leuke afdrukjes zeg!
gr ineke

Maris on 7 december 2012 15:50 zei

hij is super heel leuk idee zo bv met magnolia toppie hoor

Leny Hempen on 7 december 2012 15:52 zei

Prachtig mooi kaartje Nicole.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Ellen on 7 december 2012 16:01 zei

Leuk gedaan Nicole.....mooie kleuren en jij ook een fijn weekend!
Lief, Ellen

Wil on 7 december 2012 16:11 zei

Whaaa die stempels zijn ZO cute!! Je hebt er weer wat moois van gemaakt hoor Nicole.

groetjes, Wil

Jacomijn on 7 december 2012 16:21 zei

Inderdaad wat anders! Maar ook weer erg leuk!
Die 3 beertjes zo zijn erg leuk! En dat touw geeft een stoere uitstraling!
Groetjes Jacomijn

Ida on 7 december 2012 16:23 zei

Mooi weer Nicole, ik had hem al op fb gezien.
Lief die beertjes en hele mooie kleuren!
Liefs Ida

daphneheijmans on 7 december 2012 16:41 zei

Wow nicole, dat bedoelde ik laatst nou. Dit is een super leuke kerstkaart! Daar was ik zelf niet opgekomen. Ik denk weer veel te moeilijk!!! Echt gaaaaaaaf. Liefs en fijn weekend, Daphne.

Ankie vd Polder on 7 december 2012 16:55 zei

Ohhh, maar ik vind hem wel errug leuk hoor. Groetjes en alvast een fijn weekend, Ankie

Jeannette on 7 december 2012 17:33 zei

hoi Nicole, weer een superkaartje, inderdaad anders dan we van jou gewend zijn maar niet minder leuk, groetjes Jeannette

jolanda on 7 december 2012 17:45 zei

heel mooi en lief kaartje

sassy on 7 december 2012 17:52 zei

what a superb card great images coloured perfect and papers go with your work brilliantly hugs sassy xx

corryskaart on 7 december 2012 18:05 zei

hoi nicole
wat een lieve kaart zo met die venstertjes en leuke tekst,ziet er weer prachtig uit!!
groetjes van corry

Miranda on 7 december 2012 18:23 zei

Leuk om zo een hele andere kaart van je te zien! Hij is heel leuk geworden, mooi kleurgebruik. Fijn weekend!

Sandra on 7 december 2012 19:02 zei

leuke kaart hoor
gr sandra

KarinsArtScrap on 7 december 2012 19:06 zei

schitterende kaart Nicole.

groetjes karin

Danoesja on 7 december 2012 20:47 zei

Hoi Nicole

Ook zonder lint en bloemen is je kaartje prachtig, uitdagingen zijn altijd leuk toch.
En wat zijn die doosjes voor je BFF mooi gemaakt.
Fijn weekend.

Liefs Danoesja

Marguerite on 7 december 2012 23:45 zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Hoe doe je dat toch iedere keer weer? Super mooi papier en wat een leuke stempels.
Groetjes Marguerite

sjanie on 8 december 2012 00:07 zei

Wat een superleuk kaartje, Nicole.

Groetjes,Sjanie

krearia on 8 december 2012 11:07 zei

Wat een gave kaart. Die stempeltjes zijn echt superschattig. Deze kaart heeft echt geen bloemen nodig, is zo ook al supermooi. Je geeft in ieder geval weer een hoop inspiratie...

Marlies on 8 december 2012 12:00 zei

Lieve Nicole, prachtige kaart, ook zonder bloemen geweldig mooi! Liefs, Marlies

Ineke on 8 december 2012 12:22 zei

Hoi Nicole,

Nou ook zonder bloemen en lint is het een prachtige kaart geworden hoor, ik zou er in ieder geval heel blij mee zijn als ik zo'n kaart zou krijgen, hij is SUPER!!

Liefs Ineke.

Dena on 8 december 2012 14:09 zei

PERFECT! Making these little guys into a Christmas card is a fantastic idea!!! OMG! I love it!
Hugs, Dena

anita kooy on 8 december 2012 17:13 zei

erg leuk zeg...mooie kerstkleuren..

groetjes Anita

José creaties on 8 december 2012 21:01 zei

Hoi Nicole, ondanks dat je geen bloemetjes en lintjes heb gebruikt vind ik het echt een schattige kaart geworden!

Sandra Lemmens on 9 december 2012 21:25 zei

Zooooooo leuk! Kan dus ook heel goed zonder lintjes en bloemen.

Teresa on 10 december 2012 21:47 zei

Absolutely beautiful card and fab embellishments. Teresa xx

Angélique on 11 december 2012 15:21 zei

Hoi Nicole,

Welke stempels heb je hiervoor gebruikt?

Marit on 12 december 2012 09:55 zei

Wat een schattige beertjes!!
Helemaal geweldig. :)

Liefs Marit

Clevercrafter on 5 januari 2014 15:48 zei

Such a beautiful card I could not resist taking inspiration from it and making one of my own. Have posted it on my blog with a link back to here. Thanks again.
Lorraine

 

Nicole's stamp addiction Copyright © 2013 Nicole's Stamp Addiction is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates