woensdag 12 december 2012

~ Maart 2013 ~

Geplaatst door Nicole Verkooijen op woensdag, december 12, 2012
Hoi Dames
En hier is dan mijn versie van de maand Maart. Ik heb echt al jullie tips gelezen en ook zeker gezocht naar afbeeldingen die voor mij uitbeelden wat de maand Maart in houd. En toen ik deze Tilda vond was ik er uit. Dat bloemtje in haar hand is een voorteken van het begin van de lente. 
Het papier is van My Minds Eye en het lint komt bij The Ribbon Girl vandaan. Zo ook het knoopje en het bakkers floss dat ik door het knoopje heb heen gestrikt. Gelukkig had ik zo'n dingetje ( ik weet die naam niet * bloos * ) dat je door het oogje van een naald kan doen om je draad doorheen te rijgen. Hierdoor werd het mogelijk dat ik een dubbele draad door de piepkleine gaatjes kon krijgen van het knoopje. 
Soms moet ik wel lachen, want dan krijg ik per email de vraag voor wie ik die Kalender aan het maken ben en of ik jullie adres wel weet ( met een knipoog ) maar helaas dames, hij is al vergeven op het moment dat hij klaar is. 
De tekst heb ik wederom met de Silhouette Cameo gemaakt en dit keer uit design papier gesneden. De bloemen komen van wild orchid crafts en de grasrand heb ik met een martha stewart pons gemaakt. Zo ! Nu ga ik me eens beraden op de maand April, dus als jullie me weer willen helpen....heel erg graag. Jullie tips zijn erg welkom ! :-)
handtekening

22 reacties:

Creahannie on 12 december 2012 09:21 zei

Wat ontzettend leuk Nicole en idd dat bloemetje zegt dat het voorjaar er bijna is.Mooi uitgevoerd ook,helemaal top!
Gr Hannie

rian on 12 december 2012 09:35 zei

super is ie weer nicole echt mooi.
en weer die sil. he.
ik ben er vandaag ook weer mee bezig gewoon een dagje vrij plannen voor de knutsel is toch ook wel lekker toch.....

groetjes rian

Karin on 12 december 2012 09:49 zei

Prachtig Nicole :)
En ik weet uit heel betrouwbare bron dat maart 2013 zo'n mooie maand gaat worden ;) Ha! Ha! (dan ga ik trouwen)

Groetjes karin xx

Marit on 12 december 2012 09:55 zei

Lekker fris en vrolijk! Past helemaal bij de lente.
En ik wil je mijn adres ook wel geven hoor! Mijn dochters zijn allebei jarig in maart. ;) Hahaha.

Liefs Marit

Joke on 12 december 2012 10:05 zei

Dez maand is ook erg leuk en je weet wat ze zeggen.
April doet wat hij wil.
groetjes Joke

KarinsArtScrap on 12 december 2012 11:25 zei

prachtig Nicole mooi gemaakt.

groetjes karin

Ankie vd Polder on 12 december 2012 12:17 zei

Hij is gaaf Nicole, echt een vrolijk begin van de lente. Groetjes, Ankie

Cobie on 12 december 2012 12:45 zei

Ook de maand maart is weer super goed gelukt Nicole. Heel leuk!

Groetjes Cobie

Jeannette on 12 december 2012 13:16 zei

heel gaaf weer Nicole, het voorjaar straalt eraf, lekkere frisse voorjaarskleuren, groetjes Jeannette

Jacomijn on 12 december 2012 13:54 zei

Lekker fris kleurtjes echt een lente pagina! Nou ja April ben ik jarig dus ik zou zeggen maak er wat moois van de Pasen zou bijna niet kunnen ontbreken...
Groetjes Jacomijn

Cindy on 12 december 2012 15:34 zei

Ziet er geweldig uit nicole degene waar hij voor bestemd is is een bofkont hihihi
Liefs Cindy

Leny Hempen on 12 december 2012 15:42 zei

Hij is weer prachtig mooi Nicole.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

anita kooy on 12 december 2012 16:23 zei

hoi Nicole..

erg leuk weer ..
echte lentekleuren...

groetjes Anita

Margo on 12 december 2012 16:30 zei

Prachtig is deze maand weer gemaakt leuk stempeltje heb je gebruikt.groetjes Margo.

sabine on 12 december 2012 16:42 zei

Hij is weer schitterend nicole, en jammer dat hij al vergeven is, maar ook wel logisch hoor. Je kan moeilijk voor ons allemaal een eigen kalender maken. Misschien leuk om in april iets van een grapje te doen n.a.v 1 april?
Liefs Sabine

corryskaart on 12 december 2012 19:11 zei

hoi nicole
wat een schattige maand maart,zo vrolijk van kleur zoals in de maand maart alles zo beetje gaat uitlopen in de natuur!!
groetjes van corry

Thea on 12 december 2012 19:12 zei

Ook de maand maart is weer supergaaf Nicole! Jeetje wat zal dit een prachtige kalender worden. De maand april, misschien iets met jong dieren, lammetjes of zo? Of huppelen die al eerder in de wei ;-)

Liefs Thea

Richtsje on 12 december 2012 19:18 zei

Wauw Nicole, weer supergaaf hoor!! Echt een beauty, deze maand maart! Past helemaal in de lijn die je al had! Erg mooi bedacht!

Groetjes Richtje

Crea Astrid on 12 december 2012 23:59 zei

Wat prachtig gemaakt weer, Nicole. Zo mooi, die kleuren die je hebt gebruikt. Ik word helemaal jaloers op de kalender die straks bij je komt te hangen. Hihihi.

Groetjes Astrid.

Ida on 13 december 2012 06:14 zei

Hij is weer lief hoor. Mooi met die bloemenrand en lekkere voorjaarskleurtjes.
April doet wat ie wil, dus sneeuw, hagel, zon alles kan, zelfs oranje voor koninginnedag.....succes met kiezen!
Liefs Ida

roelie on 15 december 2012 02:37 zei

nicole

helemaal perfect de maand maart

met deze tilda er bij en de mooie bloemen

gr roelie

roelie on 15 december 2012 02:37 zei

nicole

helemaal perfect de maand maart

met deze tilda er bij en de mooie bloemen

gr roelie

 

Nicole's stamp addiction Copyright © 2013 Nicole's Stamp Addiction is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates