zaterdag 15 december 2012

Jij geeft mijn leven meer kleur.

Geplaatst door Nicole Verkooijen op zaterdag, december 15, 2012
Hoi Dames
Wat zijn ze leuk hé, die stempels van Lilly of the Valley. Hier is er wederom ééntje die ik van Rian heb gehad :-) Te samen met één van mijn nieuwste tekst stempels. Ik heb ze dit keer in clear uitgebracht ipv rubber, zodat je ze mooi kan buigen en stempelen. Na het stempelen heb ik de tekst uitgeknipt met de hand, dus helaas dames het is geen stans. 
De ovaal is een stans van Spellbinders en de bloemen zijn van wild orchid crafts. Het lint is van Bazzill Basics en het design papier is een mix van 2 paper pads van Basic Grey : Lucille en Clippings. Ik vond het wel tijd voor wat warmere kleuren. Ook betrapte in mezelf erop dat ik niet zo vaan donkerblauwe kleuren gebruik, en dus was dit een mooie gelegendheid om die eens uit het stof te halen :-) 
De kaart heb ik verder vrij rustig gehouden omdat zo de aandacht echt naar de afbeelding gaat. Toen ik vanmorgen de kaart aan Ben liet zien ( doe ik altijd voor ik een kaart post , tenslotte vind ik zijn mening erg belangrijk ) en hij zei : Het heeft wel iets vintage maar dan wel in jou bekende stijl. Nou, das een mooi compliment toch dames :-) 
Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden. Tenslotte zijn dit kleuren die je mij niet zo heel vaak ziet gebruiken. Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en tot snel weer.
handtekening

27 reacties:

KarinsArtScrap on 15 december 2012 10:02 zei

heel lief en mooi kaartje Nicole.

groetjes karin

Creahannie on 15 december 2012 10:08 zei

Ik vind 'm super mooi!!!en van mij mag je die kleuren vaker gebruiken!!
Fijn weekend,

Gr Hannie

rian on 15 december 2012 10:11 zei

ohhhh nicole weer een mooie kaart
schitterend gekleurt en wat zijn we toch een leuk duo ik met mijn stempels van lotv en jij wet je teksten ze lijken wel voor elkaar gemaakt, ik vindt het super dat je ze zo makkelijk kan buigen. ben je al met nieuwe teksten bezig, zo er graag hebben van een nieuwe wonning of zo.(een tip?????????)

groetjes rian

ellyscard creatief on 15 december 2012 10:28 zei

Byzonder mooi gedaan ,goed idee met dat stempeltje.GR Elly

Crea Astrid on 15 december 2012 10:40 zei

Wat een schattige kaart. Mooi zo met de tekst van je erbij.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

Cindy on 15 december 2012 10:58 zei

Hoi Nicole,
Wat een schattige stempel en een hele mooi kaart heb je ervan gemaakt
Liefs Cindy

Ida on 15 december 2012 11:27 zei

Wat een schatje! Vind de kleuren lekker warm, leuke afbeelding en je tekststempels zijn super. Leuk dat je ze kan buigen !
Liefs Ida

sjanie on 15 december 2012 11:53 zei

Heb al een poosje niet meer gereageerd bij je, maarkijk wel steeds even wat je weer gemaakt hebt.
Je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt, deze is ook weer zó schattig.

Groetjes,
Sjanie

Jacomijn on 15 december 2012 12:03 zei

Oooooow echt schitterend!
Mooi dat donkerblauw met Camel!
Gaat je ook weer goed af!
Maar welke kleuren heb je gebruikt voor de haren van het meisje?
Groetjes Jacomijn

Anouschka on 15 december 2012 13:46 zei

Wat een leuke kaart weer. Ik hou wel van die kleuren. En het maakt eigenlijk niet uit met wat voor kleuren jij inkleurt, het ziet er altijd zo écht uit. Bewonder nog steeds hoe jij precies de juiste diepte in een stempel weet te krijgen.

Fijn weekend nog
Anouschka

Marie-Anne on 15 december 2012 14:01 zei

Wat een leuke kaart.

Groeten,

Marie-Anne

Nans on 15 december 2012 15:34 zei

Heel mooi kaartje Nicole. De kleuren zijn prachtig.

Groetjes,
Nans

Leny Hempen on 15 december 2012 16:10 zei

Wat een schatje Nicole.
Echt super lief.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

anita kooy on 15 december 2012 17:03 zei

o ik vind het geweldig leuk ..
mooie kleuren ook gebruikt..

groetjes Anita

diana on 15 december 2012 17:04 zei

kaartje is wederom een plaatje

Sandra on 15 december 2012 18:44 zei

erg leuk
gr sandra

bolletjelucky.blogspot.com on 15 december 2012 23:07 zei

Wat een mooi en warm kaartje mede door het gebruik van de warme kleurtjes.Een plaatje Nicole!lieve groetjes Miranda

Jennifer on 16 december 2012 04:07 zei

This is just gorgeous! I love this couple and how you've coloured them up! The oval die with the stitching is such a fabulous detail along with the lace and flowers!

Nicole on 16 december 2012 07:25 zei

Zoals altijd weer schitterend!

Groetjes,
Nicole

krearia on 16 december 2012 11:48 zei

Mooie kaart hoor, leuk zoals je je stempel gebruikt. De kleuren vind ik supermooi..

lucia Blokland on 16 december 2012 13:11 zei

Ik zou heel blij worden als ik zo'n kaartje kreeg, heel mooi.

Groetjes Lucia

Jeannette on 16 december 2012 14:04 zei

weer een schatje Nicole en dat blauw is toch erg mooi, ik zie er niets stoffigs aan hoor (LOL), groetjes Jeannette

henriëtte verhagen on 18 december 2012 09:47 zei

Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt.

Groetjes Henriëtte

Elisa M on 20 december 2012 19:59 zei

Wouw wat maak je geweldig mooie kaartjes, stiekem wil ik dit ook wel leren :) Misschien ga ik toch maar eens opzoek naar wat leuks,

Wendy L on 23 december 2012 13:27 zei

This is so pretty. xxxx

Nina on 25 december 2012 16:50 zei

Beautiful card with lovely colours and details 1
Nice to see something non-Christmas like these days....

:-) Nina

sammiej on 27 december 2012 16:11 zei

oh wat een snoepiej!!!
en een passende tekst! echt gaaf!

kiss sammiej

 

Nicole's stamp addiction Copyright © 2013 Nicole's Stamp Addiction is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates