donderdag 20 december 2012

Inkleuren van dieptes

Geplaatst door Nicole Verkooijen op donderdag, december 20, 2012
Het kleuren van dieptes ( Flexmarkers )

Hoi Dames

Hier een leuk kort filmpje over hoe je meer diepte kan kleuren in je afbeelding. Ik ben op dit moment bezig om een online workshop te maken die je kan volgen via youtube. Mocht je hier graag aan willen deelnemen geef je dan op via email op : mazzel36@gmail.com

In deze workshop ga ik echt alles uitleggen wat te maken heeft met inkleuren. Ik vraag er wel een vergoeding voor dus hou hier rekening mee. Wat behandel ik in deze totaal workshop : Hoe kies ik kleuren bijelkaar, hoe maar ik mooie kleur overgangen, hoe kleur ik dieptes ( en dan uitgebreidere uitleg als in dit filmpje ) en toe maak ik mooie achtergrond schaduwen en grond schaduwen. En tot slot voor iedereen die deel neemt, zal er ook nog een extra filmpje volgen over het kleuren van plooien.

Wacht niet te lang met je op te geven, want er kunnen maximaal 50 dames deelnemen.

Zo hoef je de deur niet uit en kan je toch een workshop bij mij volgen. Je kan de filmpjes kijken waar en wanneer en hoe vaak je maar wil.
handtekening

11 reacties:

Liv Herremans on 20 december 2012 19:04 zei

Hoi Nicole!

Ik vind je filmpje zeer duidelijk en leerrijk. Zelf kleur ik met Twinkling H2O's en weet dus niet in hoeverre jouw workshop daarop van toepassing is :)

Groetjes!
Liv

roelie on 21 december 2012 00:46 zei

mooi duidelijk filmpje weer nicole

kan ik erg van genieten en leerzaam

gr roelie

Creahannie on 21 december 2012 10:29 zei

Leuk Nicole,daar zal vast veel animo voor zijn!!!!
Gr Hannie

Ida on 21 december 2012 19:40 zei

Duidelijke uitleg Nicole, zeker heel nuttig!
Liefs Ida

Anke on 22 december 2012 14:19 zei

Dank je wel, duidelijk filmpje, dat kan ik gebruiken bij mijn kleurwerk.

Caroline on 23 december 2012 12:32 zei

Thanks for the chance to win this amayzing candy. Merry Christmas xxx

Doris P. on 23 december 2012 12:34 zei

Thanks for giving this great chance!
Hugs Doris

Wendy L on 23 december 2012 13:27 zei

Wow such wonderful candy, already a follower and I have put a link on my sidebar. Thanks for the chance and Merry Christmas to you, xxx

Margreet on 23 december 2012 18:00 zei

prachtig filmpje!
xxx Margreet

Nina on 25 december 2012 16:49 zei

Oh, what a great candy !
Have added it to my side bar.

Merry Christmas

:-) Nina
http://ninashobby.blogspot.com

Anna on 29 december 2012 12:02 zei

Hi, this is a fantastic candy. Thank you for the chance to win theese pens, just love them :)
I have linked the picture in my sidebar :)
Hugs

 

Nicole's stamp addiction Copyright © 2013 Nicole's Stamp Addiction is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates