zondag 9 december 2012

Dare To Be Different, It's...

Geplaatst door Nicole Verkooijen op zondag, december 09, 2012
Hoi Dames
Oke, ik beken...Ik MOEST even een kaartje tussendoor maken, met veel bloemen en lint. Whahaha stel je voor dat ik anders afkickverschijnselen krijg :-D De afdruk is van Lilly of the Valley en deze heb ik wederom van Rian gekregen. Zij heeft een erg grote verzameling van LOTV stempels en deze mazzelaar kreeg een heel stapel afdrukjes * bloos * Ik vind ze zó leuk !! 
De tekst vond ik wel heel toepasselijk : Durf anders te zijn, dat is wat jou speciaal maakt. Vroeger toen ik klein was kreeg ik wel eens de opmerking dat ik qua kleding nooit met de mode mee ging. Maar ik zei dan altijd : Ik draag wat ik mooi vind en niet wat iedereen wil dat ik draag. Dus toen ik dit afdrukje zag en de tekst, had ik zo iets...Stja...die horen bijelkaar. ( De tekst stempel is van Whimsy Stamps en heb ik gekocht bij doeading ) Het papier is van My Minds Eye en de lintjes komen bij doeading vandaan. En voor de oplettende mensen...Ik heb sinds een week de nietmachine van Tim Holtz, en heb hem voor het eerst op deze kaart gebruikt, van die hélé kleine nietjes om je kantjes op een speelse manier te bevstigen aan je kaart. Hij werkt geweldig kan ik wel zeggen. 
Dan heb ik dit keer ook 2 swirls gestempelt op mijn afdrukje, ik vond het weer eens iets anders dan geinkte randjes op een stiksteekje. Staat wel mooi vind ik zelf.... Het kroontje ( boven de tekst ) is van Melissa Frances. 
Lieve dames, enorm bedankt voor jullie geweldig toffe reacties op mijn vorige kaartje en ik hoop dat jullie deze ook weer wat inspiratie mag geven. Lieve groetjes en een hele fijne zondag !!
handtekening

23 reacties:

KarinsArtScrap on 9 december 2012 10:43 zei

schitterende kaart met prachtige kleuren Nicole.

groetjes karin

Wil on 9 december 2012 12:10 zei

Het is weer een schitterend kaartje geworden. Ik vind dat je altijd van die mooie kleuren bij elkaar gebruik. En wat een leuk idee die swirls erop gestempeld, die ga ik onthouden :)

groetjes Wil

Ghea on 9 december 2012 12:24 zei

Hi Nicole ik vind het weer een bjoetie meis, en wat goed dat jij vroeger al zo gebekt was zal ik maar zeggen met z n slim antwoord.
Heel gepaste stempelafdruk inderdaad TOPPIE!!!!!!
Liefs Ghea

Thea on 9 december 2012 12:28 zei

Hij is weer supergaaf Nicole! Prachtige bloementoef! En eh, wat kleding betreft ik ben ook niet zo'n modefreak. Gewoon lekker dragen wat je zelf leuk vind ;-)

Liefs Thea

Céline on 9 december 2012 12:54 zei

Ik vind het weer een supermooi kaartje!!! Mooi met al die verschillende soorten bloemetjes bij elkaar! En die tekst, die is super!!!

Patricia Wanten on 9 december 2012 13:15 zei

Geweldige kaart, Nicole. Helemaal jij.

Groetjes
Patricia

Malika's Blog on 9 december 2012 13:43 zei

dag Nicole,
wat een prachtig kaartje en zo mooi ingekleurd. Ben zelf nog maar een maandje bezig met Copic markers, en ben al helemaal verslaafd,aan het kaarten maken ook trouwens. ik heb sinds november ook een Blog hopelijk bezoek je mij ook eens.
groetjes Malika

Cobie on 9 december 2012 14:09 zei

Het is een super leuke kaart Nicole!

Groetjes Cobie

jolanda on 9 december 2012 14:38 zei

prachtig kaartje

snappy scrappy on 9 december 2012 14:46 zei

Gorgeous card!! Lee-Ann :)

rian on 9 december 2012 15:17 zei

hey nicole,
en weer een dikke tien, wat is ie weer leuk,
maar dat komt vast door mijn afdrukjes (haha) nee hoor de hele combi is zeer mooi

groetjes rian

Marlies on 9 december 2012 16:11 zei

Nicole, wat een bofkont ben jij met je mooie afdrukjes, het is je van harte gegund hoor, daardoor kan ik weer genieten van je prachtige inkleurwerk op dit schitterende kaartje!! Het is weer een beauty! Liefs, Marlies

Wil on 9 december 2012 16:22 zei

Ach.. het is weer een plaatje. Wat een leukerd Nicole!

groetjes, Wil

Janine Vegter on 9 december 2012 16:50 zei

lief hoor

Jeannette on 9 december 2012 17:09 zei

Hoi Nicole, tja, ik dacht al waar blijf je nu met je bloemetjes en ja hoor, ik word op mijn wenken bediend, superleuk weer, ook het stempeltje hoor,'n schatje is dat, groetjes weer, Jeannette

Marianne Schut on 9 december 2012 17:29 zei

Een geweldig kaartje Nicole, super zoals de tekst bij het plaatje past, nu weet jij dat trouwens altijd geweldig te matchen! De nietjes en je swirl stempel vind ik ook helemaal leuk! Liefs Marianne

sassy on 9 december 2012 19:01 zei

wow what a fabulous card lovely image and the colours are fabulous hugs sassyxxxx

Sandra on 9 december 2012 20:40 zei

wat een superlief schattig kaartje
gr sandra

crea_patries on 9 december 2012 21:33 zei

hoi nicole

het is weer prachtig kaartje geworden en de kleuren zijn weer helemaal super.

groetjes creapatries

Joke on 9 december 2012 23:05 zei

Prachtig kaartje Nicole zo'n lief afdrukje en mooie zachte kleuren gebruikt.
groetjes Joke

Creahannie on 10 december 2012 01:01 zei

Hoi hoi,

Deze is weer op z'n Nicole's!!Heel erg mooi geworden.

Gr Hannie

Leny Hempen on 10 december 2012 15:43 zei

Weer een schattig kaartje Nicole.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

roelie on 10 december 2012 22:42 zei

HI Hi moest wel even heel goed kijken waar het nietje zat maar wel gaaf

je kaart is weer een plaatje geworden meid en super tekst er bij

toch heerlijk al die bloemen

gr roelie S

 

Nicole's stamp addiction Copyright © 2013 Nicole's Stamp Addiction is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates