vrijdag 23 november 2012

Wat ik je graag wil zeggen...

Geplaatst door Nicole Verkooijen op vrijdag, november 23, 2012
Hoi Dames
Hebben jullie dat ook wel eens, je wil graag wat maken, maar je hebt totaal geen inspiratie ? Nou, dat gebeurde mij de afgelopen 3 dagen. Maar op een gegeven moment zat ik achter mijn pc een spelletje te doen en bedacht me deze kaart. Dus snel aan de slag en voila :-) 
Deze kaart heeft zijn eigen bijpassende standaard. De kaart zelf kan niet openklappen, maar je kan op de achterzijde je tekst schrijven. Wel heb ik de standaard zo gemaakt dat deze uit te vouwen is en het geheel dus gewoon in een envelop past. 
De tekst : Wat ik je graag wil zeggen, komt uit mijn nieuwste stempelset en is te koopt bij Krea2day. De tekst Merry Christmas heb ik gemaakt op de Silhouette Cameo. Het papier is van Authentic en de grote en kleine sneeuwvlokken komen bij Unique Hobby Products vandaan. 
Voor de dames die nieuwsschierig zijn hoe ik de kaartstandaard gemaakt heb... Aan de ene zijde heb ik een sleufje gemaakt en aan de andere zijde een half rondje. Dat halve rondje kan je dan zo door dat sleufje heen sshruiven en dan blijft je standaard dicht zitten. Je ziet deze soort sluitingen vaak op kartonne verpakkingen van etenswaren.
Ik ben benieuwd hoe jullie het kaartje vinden :-)
handtekening

32 reacties:

Ida on 23 november 2012 07:59 zei

Wat is ie leuk geworden! Mooi die tekst van je Cameo.
Vind hem weer supermooi hoor.
Lefs Ida

Cindy on 23 november 2012 08:15 zei

Wauw Nicole helemaal GEWELDIG

Een fijne dag
Liefs Cindy

Saskia Pullen on 23 november 2012 08:21 zei

Weer een hele leuke kaart.

Humartine on 23 november 2012 08:36 zei

Nicole ik vind hem schitterend , ik weet wat het is om geen inspiratie te hebben , dat heb ik nu altijd , ik vind deze kaart echt leuk even goed lezen hoe je de standaard maakt , gr Humartine

sjanie on 23 november 2012 08:51 zei

Mooi kaartje, Nicole.
Leuk met een standaard erbij.

Groetjes,
Sjanie

Sandra on 23 november 2012 09:01 zei

erg leuk kaartje nicole
gr sandra

Linda on 23 november 2012 09:17 zei

ohhhhhhhhh wauw wat een gaaf kaartje, helemaal toppie
gr linda

Miranda on 23 november 2012 09:25 zei

Grappig dat we op de gekste momenten een idee voor een kaartje verzinnen. Heel leuk idee om je kaart zo een standaard te geven en natuurlijk nog slimmer dat je hem ook uit kunt vouwen zodat hij op de post kan. Het is een mooi kerstkaartje geworden!

daphneheijmans on 23 november 2012 09:42 zei

Hey meis, dank voor dit mooie kerst kaartje. Heel erg leuk. Fijn weekend en grt aan Ben, liefs Daphne.

Wi@ on 23 november 2012 10:06 zei

Super mooi kaartje maar dat wist je al enne die inspiratie pffff is hier ook ver te zoeken ga zo maar weer eens beginnen met zoeken hihihi fijne dag liefs van mij xx

marina on 23 november 2012 10:16 zei

Wat ik je graag wil zeggen:

Prachtige kaart en een heel fijn weekend

groetjes Marina

Jacomijn on 23 november 2012 11:14 zei

Wauw, zeg....ik blijf me verbazen! Ook weer prachtig gedaan! En wat een leuk idee met zo'n standaard!
Groetjes Jacomijn

ria1961 on 23 november 2012 11:26 zei

heel leuk geworden nicole.
gr.ria

rian on 23 november 2012 11:34 zei

hey nicole,
wat een mooi kaartje en die test is heel mooi ga ik zeker namaken met mijn sil. wat is dit een gaaf apparaat zeg, daar heb ik geen spijt van.
groetjes rian

Cobie on 23 november 2012 12:13 zei

Gelukkig heb jij ook wel eens geen inspiratie, ik denk dat iedereen daar wel eens last van heeft. Je kaart is Schitterend geworden. Wat een Super leuk idee om zo'n standaard te maken.

Groetjes Cobie

snappy scrappy on 23 november 2012 14:56 zei

Gorgeous card!!!Lee-Ann :)

Leny Hempen on 23 november 2012 15:23 zei

Wat een pracht Nicole.
Echt schitterend mooi.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

diana on 23 november 2012 16:01 zei

wederom een erg leuk kaartje, de ontvanger krijgt een kunstwerk.

groetjes
Diana

jolanda on 23 november 2012 16:01 zei

prachtig kaartje

Wil on 23 november 2012 16:20 zei

Een hartstikke leuk en echt Nicole kaartje!

groetjes, Wil

Jeannette on 23 november 2012 16:46 zei

Nou Nicole, je zou niet zeggen dat je even geen inspiratie had, het ziet er weer helemaal gelikt uit en bedankt voor de tip van de standaard, groetjes Jeannette

Ineke on 23 november 2012 16:56 zei

Hoi Nicole,

In één woord: SCHITTEREND !!!

Liefs Ineke.

Margo on 23 november 2012 20:48 zei

Hoi Nicole
Het is te zien dat je je inspiratie terug hebt het is prachtige kaart leuk hoe je de tekst erbij gedaan hebt.groetjes Margo.

carina on 23 november 2012 22:17 zei

Knap gedaan!
Groetjes Carina

Purple Paws on 23 november 2012 22:45 zei

Wauw! Tof kerstkaartje! Alhoewel ik er ng niet uit ben voor dat standaardje om de daart open te schuiven. :D Prettig weekend.
Grtjs Danitsa

Danoesja on 23 november 2012 23:22 zei

Hoi Nicole

Wat een leuk idee van die standaard, je kaartje is weer prachtig, echt een liefje.
Wel balen als je inspiratie weg is maar daar hebben we allemaal wel eens last van en gelukkig komt hij altijd weer terug:-)

Liefs Danoesja

Marianne Schut on 24 november 2012 08:48 zei

Hai Nicole, wat een heerlijk winters kaartje heb je weer gemaakt, super leuk dit model hoor en mooie stansen heb je gebruikt! Liefs en een fijn weekend, Marianne

Suzanne Schaukens on 24 november 2012 09:59 zei

super kaart Nicole,erg leuk idee ook!!!

Mis onderaan je blog wel de "next page"knop...nu kan het alleen nog via blog archief.

Groetjes,Suzanne

Yvonne on 25 november 2012 00:06 zei

Hij is weer SUPER, ik kan niet anders zeggen.
Heel erg mooi!

sammiej on 25 november 2012 18:38 zei

heel mooi!
wou dat de kerst er al was XD

kiss sammiej

roelie on 26 november 2012 17:26 zei

hele mooie weer nicole

zeker heeft indereen dat wel eens geen inspiratie en ineens dan is het er weer en dan rolt er dus een prachtige kaartje uit zo als dit

gr roelie

*~Patries~* on 29 november 2012 12:14 zei

ooi kaartje hoor

Veel liefs
Patricia

 

Nicole's stamp addiction Copyright © 2013 Nicole's Stamp Addiction is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates