vrijdag 30 november 2012

~ Februari 2013 ~

Geplaatst door Nicole Verkooijen op vrijdag, november 30, 2012
Hoi Dames
Sorry dat het even duurde. Mijn moeder belde me al met de vraag of alles wel goed met me was omdat ik 3 dagen niets gepost had.... Nee, zei ik ! Ik had gewoon ff geen zin.... Vanmorgen ben ik ook maar meteen even naar de kapper geweest, heb weer een verse bos met krullen :-) ( foto staat er op )
Ik vond jullie reacties erg leuk op maand Januari, van sommige kreeg ik een grote glimlach op mijn gezicht. Dankjewel dames !! Maar ik heb besloten om er helemaal geen stempel op te doen maar één van mijn andere grote passies....bloemen ! 
Ik heb er ook blaadjes, een corner en een muziek balk bij gebruikt en deze zijn allemaal van Unique Hobby Products. Het vreemde blijf ik alleen vinden dat de kleuren wederom heel anders overkomen als in het echt want de bloemen lijken op de foto wel zalm kleurig, maar ze zijn echt het zelfde rose als de strik....tis mij een raadsel ! 
Zow, en hier nog even een foto van mijn nieuwe bos met krullen :-) * bloos * Nu maar eens verzinnen wat ik ga doen met de maand Maart....iemand suggesties ??
handtekening

24 reacties:

Willy de Wilde on 30 november 2012 15:51 zei

Ziet er wederom geweldig uit, een lust om naar te kijken.

Groetjes Willy

mirjam on 30 november 2012 16:05 zei

Hallo Nicole, ik vind de kalender helemaal geweldig, wat denk je van een tekst erbij/ in verwerken, als Maart roert zijn staart, en in mei iets met vogeltjes ofzo.
ik ben benieuwd naar je volgende maand. groetjes Mirjam

rian on 30 november 2012 16:31 zei

hey krullebol(haha)
ook deze is weer leuk alleen mis ik toch wel een beetje een stempel
je kan zo mooi kleuren , maar de bloemen zijn ook mooi hoor, ben je niet bang dat je een hele dikke kalender krijgt?????
ben beniewd wat je voor maart gaat maken, ik heb geen idee ervoor. ben benieuwd wat andere weten.

groetjes rian

Jeannette on 30 november 2012 16:54 zei

hoi Nicole, ik vind je februari maand kei goed (LoL) en als je niet beter weet komen de kleuren goed over hoor, misschien voor de maand maart iets met Lente erop?
En je bos met krullen staat erg goed hoor, je bent weer helemaal Nicole! groetjes en tot blogs weer, Jeannette

Leny Hempen on 30 november 2012 17:12 zei

Wat prachtig Nicole
Echt schitterend mooi.
Heel mooi zacht van kleur.
Maar Je bloemen zijn zo als altijd weer een pracht.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Wietze on 30 november 2012 17:29 zei

Iets met een staart?

Margo on 30 november 2012 18:14 zei

Hoi Nicole je hebt weer prachtige krullen is toch eens fijn om je zelf lekker te verwennen!of niet dan? vind Februari weer prachtig gemaakt en ja de bloemen lijken een andere kleur te hebben dan je lint ja en voor maart .Maart roert zijn staart dus veel swirls en bloemen natuurlijk en voor mei ja ja ik sla een maand over maar voor mei lijkt mij bloemen met wat vogeltjes in mei legt iedere vogel een ei en toch nog even terug over april wat eitjes erbij voor pasen zo nu ga ik eindigen want ik blijf aan het babellen.groetjes Margo.

Wil on 30 november 2012 19:19 zei

Wat zal dat een hartstikke leuke kalender worden Nicole! Deze maand ziet er ook weer heel mooi uit met die bloemen. En Maart.... hmmmm... Iets met voorjaar? Tulpjes, narcissen en hyacinten? En hier en daar een vogeltje?

groetjes, Wil

Anouschka on 30 november 2012 19:21 zei

Hoi

Ook februari is prachtig en door die prachtige bloemenzee, miste ik de stempel niet een. Ook kijk ik weer uit naar de maand maart

groetjes
Anouschka

Fijn weekend

KarinsArtScrap on 30 november 2012 19:34 zei

mooi februari kalender Nicole.


groetjes karin

Cindy on 30 november 2012 19:34 zei

Hoi Nicole
Ziet er leuk uit je bos krullen.
Ik ben vandaag ook naar de kapper geweest ik heb precies het tegenocergestelde van jouw haar.
Kort kuifje en dus geen kruk te bekennen hahaha.
Oh jouw kalender wordt schitterend .
je hebt me op een idee gebracht alleen moet het nog ff wachten want ik moet nog een aantal kerstkaartjes maken(ik ben echt lekker op tijd he?)


Een fijn weekend
liefs Cindy

Ria on 30 november 2012 19:49 zei

Wauw ook al zo mooi, leuk gedaan Nicole.

En Maart daar hoort natuurlijk Springtime op !!!!

groetjes Ria

Danoesja on 30 november 2012 22:31 zei

Hey krullenbol

Je ziet er lekker wild uit met die krullen, leuk joh.
Februari ziet er heel vrolijk uit met al die bloemen.
Ja en dan voor maart, je kan er zoveel kanten mee uit, je maakt er vast wel iets mooi's van. Ik ga in ieder geval een feestje bouwen in maart hahaha.

Liefs Danoesja

Cobie on 30 november 2012 22:47 zei

Oooohhhh........ deze is al net zo mooi als die van de maand Januari. Super!

Groetjes Cobie

sammiej on 30 november 2012 23:35 zei

wauw! geniaal!!

ik vind het echt prachtig!
ik wil zelf ook beginnen aan een kalender maar ben nog niet helemaal uit hoe.. hihi

helaas hebben foto's dat vaker ik ken dat probleem...

en je haar zit ook mooi!
dat mag er zeker ook wezen!!
is altijd een fijn gevoel als je terug komt van de kapper XD

kiss sammiej

Ida on 1 december 2012 08:05 zei

Deze vind ik ook mooi hoor. Mis de afbeelding niet dus maart met nog meer bloemen !
Liefs Ida

krearia on 1 december 2012 12:18 zei

Wow, mooi zeg....... tja, bedoel ik nou de kaart of je krullen...... gewoon allebei.

Yvonne on 1 december 2012 19:51 zei

Hoi

Vrolijk die bloemen ga weer naar het voorjaar toe?

Iets voor Maart.....jong dieren lammetjes of iets?

xx Yvonne

Joke on 2 december 2012 09:44 zei

Februari is ook erg mooi geworden alleen met bloemen kan ook heel goed.
Ik had èigenlijk verwacht dat je Valentijn met februari zou doen, zo zie je maar weer iedereen heeft er een andere mening over ben weer benieuwd met maart.
je bos met krullen ziet er weer netjes uit ha ha .
groetjes Joke

Renate on 2 december 2012 11:03 zei

Hey Nicole,

Wat een super idee om een kalender te maken. Erg mooi hoor. Ik heb wel een suggestie voor de maand maart. Ik ben toevallig jarig in die maand en vraag voor mijn verjaardag een bloemenworkshop die ik graag bij jou wil volgen. Kom ik samen met een vriendin die kleuren wil leren. Hebben we het even over gehad op de kreadoe buiten. Misschien herinner je dat nog. Dus misschien iets met die prachtige zelfgemaakte bloemen?
Liefs Renate

Richtsje on 2 december 2012 13:32 zei

Het is een echte Nicole! Supermooi, zo lief van kleur en die bloemen, fantastisch Nicole. En nu ga je ons verrassen met de maand maart, je weet die roert nog vaak zijn staart...Sneeuwvlokjes, sneeuwklokjes, narcissen, iets van het voorjaar, volgens mij moet dit voor jou geen probleem zijn!

Groetjes Richtje

Marlies on 2 december 2012 17:51 zei

Nicole, wat zijn ze schitterend! Dat wordt een pracht-kalender!!! Liefs, Marlies

*~Patries~* on 2 december 2012 18:16 zei

heel mooi hoor

Veel liefs,
Patricia

roelie on 3 december 2012 17:02 zei

o prachtig nicole de maand febr

met al die prachtige bloemen er bij heel mooi

en de swirls

ook je krullen staan je weer prachtig meid

ja maart zit tussen voorjaar en najaar in kan je nog alle kanten mee op

gr roelie

 

Nicole's stamp addiction Copyright © 2013 Nicole's Stamp Addiction is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates