zondag 25 november 2012

Because you're special

Geplaatst door Nicole Verkooijen op zondag, november 25, 2012
Hoi Dames
Jeetje wat waait het hard buiten, vanmorgen werd ik wakker van de wind. Pebbles liep onrustig door het huis want die zag door de ramen heen, overal blaadjes dwarrelen. Je kan haar bijna horen denken...als ik kon greep ik jullie allemaal :-) Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een afdrukje van Lilly of the valley. Rian, enorm bedankt voor je leuke afdrukjes !! 
Ook de tekst stempel is van LOTV en deze heb ik op een pin van timholtz gedaan en daarna achter de bloemen gestoken. Het lint is van The Ribbon Girl en het kroontje heb ik gehad van mijn goede vriendin Claudia Rosa. Claudia stuur mij wel eens embellisments op waar ik zelf niet zo snel aan zou denken om te gebruiken. Maar achteraf moet ik zeggen dat ik dat wel heel leuk vind, die uitdaging.
Het papier is van Basic Grey en heb ik uit 2 van de nieuwste paper pads gehaald. Namelijk : Lucille en Clippings. Het fijne van Basic Grey is dat je vaak de blokjes onderling kan mixen en combineren.  
De bloemen zijn wederom van wild orchid crafts en ik blijf nog heel vaak de vraag krijgen : waar koop je die. Ondanks dat ik het er toch altijd bij zet. Vele weten waarschijnlijk niet dat dat de naam is van die winkel in Engeland. Je kan ze ook kopen bij doeading in spijkenisse, mocht je niet in het bezit zijn van paypal. 
Lieve dames, ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden en waarschijnlijk zal ik pas dinsdag de kans hebben om weer een blogpost te doen, want vanavond reis ik af naar onze zuiderburen. Ik ga een bezokje brengen aan ElkeVerschoten in Antwerpen.
Allemaal een hele fijne zondag gewenst !!
handtekening

26 reacties:

rian on 25 november 2012 09:23 zei

hey nicole,
het is echt een mooi kaartje geworden.ik vindt de stempels van lotv geweldig maar dat weet je.
groetjes rian

Engelchen on 25 november 2012 09:52 zei

weer een pracht kaartje :)
Veel plezier in het zuiden :)

Groetjes Geesje

diana on 25 november 2012 10:06 zei

erg leuk kaartje

Margreet on 25 november 2012 10:06 zei

Wat een prachtig kaartje en super mooi papier
En een leuk stempeltje
Groetjes Margreet

Wil on 25 november 2012 10:11 zei

Prachtig is ie weer Nicole!

groetjes, Wil

lucia Blokland on 25 november 2012 10:13 zei

Goede morgen Nicole,
mijn kat is ook een beetje van slag door de storm, maar je kaartje is wederom prachtig.

Fijne Zondag Lucia

Patricia Wanten on 25 november 2012 10:17 zei

Weerom een spectaculair mooie kaart.Hoe krijg je het toch steeds voor mekaar? En morgen Antwerpen, mensen daar kijk ik al geruime tijd naar uit. Heb me ingeschreven de eerste minuut dat het kon. Groetjes Patricia Wanten

Jeannette on 25 november 2012 11:41 zei

wat een lief kaartje weer Nicole, zo'n lief stempeltje ook, mooi papier, alles weer super, geniet van je uitje naar Antwerpen, groetjes Jeannette

Ineke on 25 november 2012 11:50 zei

Hoi Nicole,

Deze is ook weer super gaaf gedaan zeg!
Het kroontje komt zo heel goed van pas, super gedaan!!
Het is weer een plaatje....

Liefs Ineke.

Purple Paws on 25 november 2012 13:14 zei

Hey Nicole! Wat een tof kaartje weer!
LOTV blijft tof om naar te kijken en met te werken he.Hier in België waait het ook hard.
Prettig week end
Danitsja

Purple Paws on 25 november 2012 13:14 zei

Hey Nicole! Wat een tof kaartje weer!
LOTV blijft tof om naar te kijken en met te werken he.Hier in België waait het ook hard.
Prettig week end
Danitsja

Humartine on 25 november 2012 13:42 zei

Nicole je kaart is schitterend , ook hier waait het hard , gr Humartine

krearia on 25 november 2012 13:56 zei

Wat een mooie kaart weer. Ziet er weer helemaal super uit. Veel plezier in Antwerpen...

Danoesja on 25 november 2012 15:11 zei

Hoi Nicole

Wat een lief kaaertje, het papier is heel mooi en het kroontje heb je er heel mooi op verwerkt.

Liefs Danoesja

Lottas vrå on 25 november 2012 17:25 zei

Soooo cute!
Like how you coloured the image.
Have a nice evening...

sammiej on 25 november 2012 18:37 zei

wauw die is echt gaaf!!

kiss sammiej

KarinsArtScrap on 25 november 2012 19:19 zei

wat een prachtige kaart weer Nicole.
en veel plezier bij Elke.

groetjes karin

Richtsje on 25 november 2012 19:22 zei

Aan je kaart is de gure wind niet af te zien Nicole, prachtige kleuren zo fris en tegelijk ook tere kleuren. Het is een ware beauty! Succes in Antwerpen!

Groetjes Richtje

Sandra on 25 november 2012 19:26 zei

ja nicole het waait enorm, of zal ik maar zeggen het stormt enorm, met name hier aan de kust. Ik vind je kaartje weer superleuk geworden. Er zijn inderdaad wel meer winkels waar ze de bloemen vna WOC verkopen.
Gr sandra

Margo on 25 november 2012 19:49 zei

Prachtige kaart Nicole.
groetjes Margo.

Wi@ on 25 november 2012 20:49 zei

Super mooie kaart weer
Leuke afdrukjes zijn dat hé van Lilly
Mooi papier en leuke bloemen

Veel plezier bij onze zuiderburen en voorzichtig met die storm

Liefs van mij xx

Ida on 25 november 2012 20:59 zei

Oohh wat een schatje weer....prachtig!
Lefs Ida

Babette on 25 november 2012 22:47 zei

Wat een super mooie kaart, prachtig papier en erg leuk dat kroontje.
groetjes Babette

Wil on 26 november 2012 12:07 zei

Het is weer een bjoetie.De kleuren zijn heel mooi.
Bij Wild orchid crafts kan je ook met creditcard betalen doe ik ook altijd. Veel plezier bij de zuiderburen.

groetjes Wil

roelie on 26 november 2012 17:28 zei

prachtig kaartje nicole

en super leuk het kroontje er bij

gr roelie

Marie-Anne on 29 november 2012 21:21 zei

Wat een leuk kaartje!

Marie-Anne

 

Nicole's stamp addiction Copyright © 2013 Nicole's Stamp Addiction is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates